Klacht over behandeling gemeente
Bent u niet tevreden over hoe de gemeente u heeft behandeld? Of vindt u dat de gemeente onzorgvuldig is omgegaan met uw persoonsgegevens? Dan kunt u een klacht indienen.
Wat u moet weten
Klachtenregeling
Klachtenregeling gemeente Noordoostpolder
Wat er gebeurt met uw klacht
- De gemeente beoordeelt uw klacht vertrouwelijk
- Binnen 2 weken nemen wij contact met u op
- Het is mogelijk dat u wij u vragen om uw klacht mondeling toe te lichten
- U krijgt bericht met de beslissing over uw klacht
Klacht indienen per post of mail
U kunt uw klacht ook schriftelijk of via de mail indienen bij de gemeente. We hebben in ieder geval nodig:
- Uw naam en adres
- Uw klacht
- Uitleg over uw klacht
U kunt uw brief sturen naar:
Gehighlighte tekst: Gemeente Noordoostpolder
Postbus 155
8300 AD Emmeloord
info@noordoostpolder.nl
Niet eens met het besluit over uw klacht
Bent u het niet eens met de beslissing of met de manier waarop uw klacht is behandeld? Dan kunt u terecht bij de Nationale ombudsman en wanneer het over persoonsgegevens gaat bij de Autoriteit Persoonsgegevens.
Klacht over uw buurt
Heeft u een klacht of tip over uw buurt? Is de verlichting in uw straat kapot? Last van illegale dump van afval, een verstopte riolering of losse stoeptegel? Maak een melding.