Logo van Gemeente Noordoostpolder dat doorverwijst naar de homepage van Gemeente Noordoostpolder
Logo van Gemeente Noordoostpolder dat doorverwijst naar de homepage van Gemeente Noordoostpolder

Klacht over behandeling gemeente

Bent u niet tevreden over hoe de gemeente u heeft behandeld? Of vindt u dat de gemeente onzorgvuldig is omgegaan met uw persoonsgegevens? Dan kunt u een klacht indienen.

Wat u moet weten

Klachtenregeling

Klachtenregeling gemeente Noordoostpolderexterne-link-icoon

Wat er gebeurt met uw klacht

  • De gemeente beoordeelt uw klacht vertrouwelijk
  • Binnen 2 weken nemen wij contact met u op
  • Het is mogelijk dat u wij u vragen om uw klacht mondeling toe te lichten
  • U krijgt bericht met de beslissing over uw klacht

Klacht indienen per post of mail

U kunt uw klacht ook schriftelijk of via de mail indienen bij de gemeente. We hebben in ieder geval nodig:

  • Uw naam en adres
  • Uw klacht
  • Uitleg over uw klacht

U kunt uw brief sturen naar:

Gehighlighte tekst: Gemeente Noordoostpolder
Postbus 155
8300 AD Emmeloord
info@noordoostpolder.nl

Niet eens met het besluit over uw klacht

Bent u het niet eens met de beslissing of met de manier waarop uw klacht is behandeld? Dan kunt u terecht bij de Nationale ombudsmanexterne-link-icoon en wanneer het over persoonsgegevens gaat bij de Autoriteit Persoonsgegevensexterne-link-icoon.

Klacht over uw buurt

Heeft u een klacht of tip over uw buurt? Is de verlichting in uw straat kapot? Last van illegale dump van afval, een verstopte riolering of losse stoeptegel? Maak een melding.