Logo van Gemeente Noordoostpolder dat doorverwijst naar de homepage van Gemeente Noordoostpolder
Logo van Gemeente Noordoostpolder dat doorverwijst naar de homepage van Gemeente Noordoostpolder

Storing laadpaal melden

Op openbare laadpalen staat meestal een telefoonnummer dat u kunt bellen bij een storing. Maar wat kunt u doen als er geen telefoonnummer op de laadpaal staat? Of als u niet weet wie de eigenaar is van een laadpaal?

Storing publieke laadpaal melden

Als een publieke laadpaal een storing heeft, belt u met het storingsnummer dat op de publieke laadpaal staat.

  • Staat er geen storingsnummer op de laadpaal? Dan kan het zijn dat het geen publieke laadpaal is. In dit geval meldt u zich bij de eigenaar van de laadpaal. Dit is meestal een bedrijf.
  • Staat er geen storingsnummer op de laadpaal, maar staat de laadpaal wel op publieke grond? U kunt de laadpaal opzoeken op laadkaart van MRA-Elektrischexterne-link-icoon en daar bekijken wie de laadpaal beheert. Als u het stekkerlogo van de laadpaal aanklikt, verschijnt er een overzicht met de naam van de ‘exploitant’. Alleen laadpalen die via MRA-Elektrisch geplaatst zijn in gemeenten in Noord-Holland, Flevoland en Utrecht zijn zichtbaar op de laadkaart.
  • Staat de laadpaal niet op laadkaart van MRA-Elektrischexterne-link-icoon? Dan kunt u contact opnemen met de gemeente. De gemeente weet van wie deze laadpaal is.

Staat er wel een naam op de laadpaal maar geen telefoonnummer? U kunt de storing doorgeven aan het bedrijf dat op de laadpaal staat:

Total / PitPoint030 4100 887
Vattenfall (voorheen: Nuon)088 363 7985
We Drive Solar helpdesk voor deelauto’s085 732 5660
We Drive Solar helpdesk voor publiek laden071 568 1906
Allego088 033 3033
EVnetNL by Park&Charge0800 352 2365
Park&Charge088 807 5700
Greenflux088 605 0700