Asset beheerder wijkbeheer
Wij zoeken voor het cluster Wijkbeheer een energieke en ondernemende asset beheerder wijkbeheer
Uren per week | 32-36 uur |
Salaris | max. € 4.752,- |
IKB | 17,05 % |
Reiskosten woon-werk | € 0,23 per kilometer |
Contract | tijdelijk, met uitzicht op vast |
Wie verwelkomen wij voor deze dynamische rol
Je bent een gedreven collega met een ondernemende instelling, die sterk in zijn schoenen staat. Je bent breed georiënteerd en volgt de ontwikkelingen in de maatschappij nauwlettend, met specifieke aandacht voor de impact op onze assets. Je krijgt energie van het voorbereiden en inrichten van een goed en helder werkproces, waarbij je de samenwerking zoekt met collega’s. De ‘’winkel’’ van Wijkbeheer is groot en divers, jij vindt hierin makkelijk je weg en je kunt tevens goed prioriteiten stellen.
Ga jij het óók maken in de Noordoostpolder?
Pioniers hebben hier van water, land gemaakt, 80 jaar geleden. Avonturiers brachten dit gebied tot leven. Mensen zoals jij ontdekken dagelijks hun toekomstige werkplek hier.
HALLO, wij zijn gemeente Noordoostpolder. Bij ons werken is niet voor iedereen. Doe jij je werk met Hartstocht, ga jij het Avontuur niet uit de weg, ben je Leergierig, heb je het Lef om het anders te doen én Ontmoet je graag collega’s, inwoners en ondernemers?
Je krijgt hier de ruimte om je persoonlijk en in je werk te ontwikkelen. Om te groeien. Je werkt samen met professionals en kan pionieren. We doen hier de juiste dingen; dat doen we open en transparant. En we nemen de verantwoordelijkheid voor onze beslissingen. Het is mooi om dicht op de samenleving te mogen werken.
We hebben het hier goed voor elkaar!
Dit ga je doen
Je adviseert over beheer, de vervangingen en het onderhoud van de assets van het cluster Wijkbeheer en bewaakt deze ook. Daarnaast organiseer je de planning voor groot onderhoud, renovatie en vervanging van het voertuigen-machine- en gereedschappenpark van Wijkbeheer.
Je maakt begrotingen voor meerjaren investeringen en onderhoud, dit alles om de continuïteit van de dienstverlening te waarborgen. Verder draag je bij aan de calamiteiten en gladheid consignatie.
Dit breng je mee
- Je hebt een HBO werk- en denkniveau en affiniteit met bedrijfskunde en voertuigentechniek;
- Je kunt met overtuigingskracht adviseren, bent analytisch sterk en kunt uitstekend plannen;
- Je hebt een flexibele instelling waardoor je goed en snel kunt schakelen;
- Je werkt nauw samen met de monteur en de adviseur bedrijfsvoering Wijkbeheer en je hebt veel contact met externe partijen;
- Je bent communicatief vaardig en integer.
Ben jij die sprankelende persoonlijkheid met een brede interesse? Een ware pionier die moeiteloos prioriteiten stelt en vernieuwing omarmt. Je hebt een dienstverlenende houding en kunt duidelijk uitleggen wat wel en niet mogelijk is. Voor jou is het leveren van kwaliteit en het schetsen van toekomstperspectieven een tweede natuur. Bovendien heb je een scherp oog voor de dynamische omgeving waarin jij jouw werkzaamheden uitvoert.
Dit bieden wij jou
Wij bieden jou de kans om deel uit te maken van een team van samenwerkende professionals. We vragen veel van je, maar daar staat ook veel tegenover. Je kunt rekenen op uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden en een salaris dat past bij jouw kennis en vaardigheden.
En verder o.a.:
- Ruimte voor groei en ontwikkeling;
- Een salaris van maximaal € 4.752,- per maand bij een fulltime dienstverband (schaal 9 cao gemeenten) afhankelijk van opleiding en ervaring;
- Een werkweek met flexibele werktijden;
- Uitstekende verlofregelingen;
- Een aantrekkelijk opleidingsprogramma;
- Een individueel keuzebudget van 17,05%. Aan jou de keuze wat je met dit budget doet. Vakantiegeld? Een keer per jaar laten uitbetalen? Extra verlofuren? Er kan veel!;
- Een reiskostenvergoeding woon-werk van € 0,23 per kilometer;
- Een arbeidsovereenkomst voor 1 jaar, deze kan na 1 jaar omgezet worden in een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd;
- Deelname aan pensioenregeling van het ABP.
Solliciteer naar deze baan
Wil je meer weten over deze functie?
André Walrave, teamleider van het team Toezicht, kan je alles vertellen over deze functie. Hij is bereikbaar op telefoonnummer 06 48 13 46 30.
Heb je vragen over de sollicitatieprocedure dan kun je contact opnemen met Sanne of Gabe van de afdeling recruitment via recruitment@noordoostpolder.nl
Enthousiast geworden?
Stuur je CV en motivatie (bij voorkeur in pdf) via de button “solliciteren”.
Kom je bij ons werken, dan vragen we een recente Verklaring Omtrent Gedrag (VOG).
Een assessment maakt deel uit van de procedure.
Vragen? Neem contact op met
Recruiter | Gabe de Jong |
☎ telefoonnummer | 06 18 10 58 97 |
g.dejong@noordoostpolder.nl |