Klantmanager burgerzaken
Wil jij alles uitpluizen om tot het beste antwoord of resultaat te komen? En ben je daarnaast gestructureerd, besluitvaardig en efficiënt? Dan maken we heel graag kennis met jou!
In verband met de aankomende pensionering van onze collega zoeken wij een Klantmanager burgerzaken
Uren per week | 24 uur |
Salaris | max. € 4.297,- |
IKB | 17,05 % |
Reiskosten woon-werk | € 0,23 per kilometer |
Contract | tijdelijk, met uitzicht op vast |
Hoe ziet jouw functie eruit?
Het vakgebied burgerzaken van het Klant Contact Centrum bestaat uit verschillende teams. Als één van de vier klantmanagers burgerzaken ben je expert in het vakgebied burgerzaken (BRP, burgerlijke stand en internationaal privaatrecht) zowel in de uitvoering als in je rol als sparringpartner voor alle collega’s. Je handelt vanuit een gedegen kennis van het internationaal privaatrecht en nationaliteitsrecht en past dit toe.
Ervaring met alle werkzaamheden is mooi meegenomen maar als je enige ervaring hebt komen we ook graag met je in gesprek. Wel ben je leergierig en in staat om je verder te ontwikkelen in alle voorkomende werkzaamheden.
Jouw dagelijkse werkzaamheden bestaan uit:
- Het opmaken van akten en plaatsen van latere vermeldingen van de burgerlijke stand en het verwerken van latere vermeldingen in de BRP,
- Adviseren bij en voorbereiding van huwelijken en geregistreerde partnerschappen,
- Het voltrekken van huwelijken/partnerschappen (zonder toespraak),
- Het verwerken van aangiftes van echtscheiding,
- Het beoordelen en in behandeling nemen van naturalisatie- en optieverzoeken,
- Inschrijvingen in de BRP wegens vestiging vanuit het buitenland,
- Het beoordelen en verwerken van (complexe) mutaties en correcties in de BRP,
- Het behandelen van nalatenschappen,
- Het beoordelen en verwerken van buitenlandse brondocumenten en het toepassen van internationaal privaatrecht (IPR).
Ga jij het óók maken in de Noordoostpolder?
Pioniers hebben hier van water, land gemaakt, 80 jaar geleden. Avonturiers brachten dit gebied tot leven. Mensen zoals jij ontdekken dagelijks hun toekomstige werkplek hier.
HALLO, wij zijn gemeente Noordoostpolder. Bij ons werken is niet voor iedereen. Doe jij je werk met Hartstocht, ga jij het Avontuur niet uit de weg, ben je Leergierig, heb je het Lef om het anders te doen én Ontmoet je graag collega’s, inwoners en ondernemers?
Je krijgt hier de ruimte om je persoonlijk en in je werk te ontwikkelen. Om te groeien. Je werkt samen met professionals en kan pionieren. We doen hier de juiste dingen, dat doen we open en transparant. En we nemen de verantwoordelijkheid voor onze beslissingen. Het is mooi om dicht op de samenleving te mogen werken. We hebben het hier goed voor elkaar!
Dit breng je mee
- Je kan goed luisteren en het stellen van onderzoekende vragen is jouw kwaliteit,
- Je schroomt niet om je mening te geven maar je doet dit wel constructief,
- Je vindt persoonlijke ontwikkeling en persoonlijk leiderschap belangrijk en ontvangt graag feedback om verder te kunnen groeien,
- Je werkt graag samen in een team waarbij je er energie van krijgt om zaken af te stemmen en met elkaar uit te pluizen,
- Je hebt een goed gevoel voor humor maar je kan ook serieus zijn wanneer het nodig is.
Wat wij verder van je vragen
- Je bent vertrouwd met procesmatig werken,
- Je hebt ervaring binnen Burgerzaken,
- Ervaring in het werken met iBurgerzaken is een pré,
- Een afgeronde opleiding op MBO+-niveau of aantoonbaar via werkervaring is een vereiste.
Dit bieden we jou
- Een brutosalaris van maximaal € 4.297,- per maand bij 36 uur (schaal 8),
- Goede arbeidsvoorwaarden volgens de cao gemeenten waaronder een Individueel Keuze Budget (IKB) van 17,05% vrij te besteden aan extra inkomen, verlof of studie,
- Onze organisatie kent een ruime verlofregeling en het IKB bied je daarnaast de mogelijkheid om maximaal 5 weken bij te kopen,
- Een reiskostenvergoeding woon-werk van € 0,23 per kilometer,
- Een uitstekende pensioenopbouw bij ABP, waarvan de werkgever 70% betaalt,
- Een arbeidsovereenkomst voor 1 jaar, deze kan hierna omgezet worden in een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd,
- Beëdiging door de rechtbank in de functie van ambtenaar van de burgerlijke stand,
- De start van de functie is in overleg met jou en is ook afhankelijk van jouw ervaring en benodigde opleiding.
Solliciteren naar deze baan
Wil je meer weten?
Daniëlle Schipper, Teamleider KCC, kan je alles vertellen over deze functie. Zij is te bereiken op telefoonnummer 06 13 32 68 78.
Herken jij jezelf in bovenstaande vacature en is jouw interesse gewekt? Solliciteer dan snel!
Stuur je CV en motivatie (bij voorkeur in pdf) via de button “solliciteren”.
Kom je bij ons werken, dan vragen we een recente Verklaring Omtrent Gedrag (VOG).
Vragen? Neem contact op met
Recruiter | Gabe de Jong |
☎ telefoonnummer | 06 18 10 58 97 |
g.dejong@noordoostpolder.nl |